środa, 11 lutego 2015

Początek :)

Witam Was!
Cieszę się, że w końcu założyłam bloga. Już dość długo chodził mi po głowie ten pomysł. Na początku się przedstawię. Mam na imię Paulina i chodzę do liceum. Oprócz nauki zajmuję się tańcem, trenuję ósmy rok. Oprócz tej artystycznej pasji, interesuję się muzyką, ale także kosmetykami, wizażem, modą (może bardziej po prostu ciuchami), mam także bzika na punkcie dbania o włosy :) Naturalne sposoby, by było im dobrze, to zdecydowanie coś dla mnie.

Na początku chciałam założyć bloga kosmetycznego. Tak, wiem, oryginalnie. Jednak przyznam, bałam się, że efekt będzie trochę nudny. Blogów kosmetycznych są tysiące, a i tak mało kto wchodzi na te "początkujące". Postanowiłam, że nie będzie to typowa stronka ze "swatchami" miliona odcieni pomadek i "ulubieńcami miesiąca".
Mój blog, jak sama nazwa mówi, nie będzie nadzwyczajny. Umieszczę tu po prostu to, co przyjdzie mi do głowy, ale nie omieszkam kosmetycznych nowości, które zakupię :) Kosmetyki to mój słaby punkt, zarówno kolorówka, jak i te, pielęgnujące ciało i włosy.
Tyle w ramach wstępu,
pozdrawiam i zapraszam, Paulina :)

1 komentarz:

  1. Witam w społeczności blogujących i życzę dużo zapału i pełno nowych pomysłów:D

    OdpowiedzUsuń