sobota, 21 lutego 2015

Dlaczego soboty tak szybko mijają?

Cześć!
Pytanie z tytułu posta, w mojej głowie świta dokładnie co tydzień. No ale oczywiście najmilsze chwile najszybciej mijają. Oprócz oglądania filmu "Masz wiadomość" (oglądałam go chyba 4 razy, ale baardzo go lubię -jak dla mnie idealny film na sobotę), niewątpliwie miłą chwilą była wizyta w sklepie :D sobie sprezentowałam wersję mini maski do włosów Biowax, wybrałam właśnie ten wariant z keratyną, bo jakoś wydawało mi się, że polubi się z moimi włosami. Wersja 20ml, za całe 1,99. Prawda, że nie jestem wymagająca? :)
Kupiłam także kolejny zestaw Sweet Secret z Farmony, tym razem wersja szarlotkowa, a także tym razem również nie dla mnie :) a dla mojej koleżanki, która miała ostatnio urodziny. Mam nadzieję, że jej się spodoba.

Dobranoc, jeśli w ogóle ktoś tu zagląda :) 
Paulina 

1 komentarz: