czwartek, 12 marca 2015

Wymarzona szczotka!

Hej :)
Ostatnio dużo się działo, szkoła, całodzienne próby i dwa dni występów. Później nadrabiałam trochę zaległości. Mam na blogu także zaległości zdjęciowe!
Na Dzień Kobiet nie chciałam żadnego prezentu, ale mój chłopak mimo wszystko sprawił mi przyjemność i coś kupił :)
 Śliczna kosmetyczka. Niezbyt dobrze ją widać na tym zdjęciu, ale jest złota. Moja siostra widząc, że nie ma dużych wymiarów, powiedziała, że chyba darczyńca nie zna moich możliwości kosmetycznych :)
Szampon Jantar, planuję zacząć go używać razem z wcierką, po zakończeniu kuracji wzmacniającymi ampułkami Farmony. Mam nadzieję, że będzie dla mnie równie odpowiedni, jak inne produkty Farmony.

A oto dzisiejsze łowy, oczywiście z Biedronki. Wczoraj na jakimś blogu widziałam już informację o ofercie z Elite. Dzisiaj popędziłam po wymarzoną szczotkę z włosia dzika. Kosztowała 12,99, a więc cena bardzo korzystna. No i gumeczki, ich cena to 4,99. Do moich (jeszcze)cienkich włosów -idealne :)



Lecę coś jeszcze powtórzyć na jutro :)
Pozdrawiam! Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz